Scări de slăbire

scări de slăbire

Scările, mai bune decât sala de fitness.

pierderea în greutate în virginia roanoke

Vezi cum să slăbeşti urcând pe scări! De pe Dietă şi slăbire Sănătate Înainte să investeşti într-un abonament la sală sau un aparat pentru fitness, gândeşte-te dacă nu ai la îndemână un set de scări pe care le poţi folosi.

Adresa de e-mail a destinatarului X Cand ajungeti la locul de munca in fiecare dimineata, eventual cu cafeaua in mana, este mult mai tentant sa urcati la birou folosind liftul. La fel de convenabil este ca, dupa o zi obositoare la serviciu, in drum spre casa, sa folositi scarile rulante de la metrou sau liftul de la blocul in care locuiti. Dar urcatul scarilor inseamna mai mult decat un efort pe care doriti sa-l evitati. Urcatul scarilor inseamna exercitiu fizic si, implicit, arderea unei cantitati importante de calorii. In plus, reprezinta o metoda foarte buna pentru a va incepe ziua.

Un set de scări este tot ce îţi trebuie pentru un antrenament cardio ca la carte. Ai nevoie de numai de minute de câteva ori pe săptămână ca să slăbeşti câteva kilograme mai repede decât te-ai aştepta.

mancaruri de dieta de slabit

În 30 de minute de alergat pe scări poţi arde peste de calorii, ceea ce nu e deloc de neglijat. Antrenamentul pe scări Ca la orice antrenament, trebuie să începi cu o încălzire. Urcă scările în ritm lent timp de două-trei minute scări de slăbire a-ţi încălzi articulaţiile şi muşchii de la picioare. Dacă ai posibilitatea, poţi include în acest antrenament şi alte tipuri de execiţii, aşa că e bine să-ţi încălzeşti şi braţele.

să piardă în greutate în 10 zile

Acum eşti gata să treci la antrenamentul propriu-zis. Acesta constă în sprinturi scurte a câte un etaj. Ai nevoie de 10 sprinturi cu o pauză de câteva secunde între ele.

CUM SĂ ALERGI ȘI COBORI SCĂRILE PENTRU A SLĂBI - ALERGARE - 2021

Pentru a-ţi lucra musculatura picioarelor, poţi încerca şi alte tipuri de exerciţii: sărituri în sus pe scări cu ambele picioare de o dată sau sărituri într-o picior. Dacă ai posibilitatea, lucrează şi braţele cu ajutorul scărilor.

Acum ridică fundul şi, cu picioarele pe podea, îndoaie braţele pentru a lucra tricepsul. Citește și

cum să pierdeți omul de grăsime

Citițiși