Pierzi mai multă greutate pe perioadă.

Luați în considerare dieta dvs.

Water Fasting Eficient pentru Slabit?

Poate fi greu să te motivezi să faci exerciții fizice atunci când ai perioada, așa că ideea că făcând acest lucru ar putea arde mai multe calorii este una atrăgătoare. Dovada științifică nu pare să susțină acest lucru.

Pierzi în greutate în perioade, 10 remedii la îndemână să elimini kilogramele în plus

Acest lucru nu înseamnă că nu ar trebui să faci exerciții fizice, deoarece va arde în continuare mai multe calorii decât să rămâi inactiv și poate ajuta cu câteva dintre simptomele premenstruale de care suferă unele femei, cum ar fi balonarea. Deși nu arde tone de calorii, există și alte avantaje ale exercițiului fizic în perioada ta.

plan alimentar slabit

Exercitarea în perioada ta Metabolismul unei femei nu este stabil, deoarece rata metabolică a repausului poate varia de-a lungul ciclului menstrual. De obicei, nu arzi mai multe calorii atunci când faci efort în timpul perioadei tale, dar poți arde mai multe calorii atunci când exerciții fizice în faza luteală a ciclului menstrual, care este chiar înainte de perioada ta, potrivit unui studiu din publicat de Scientific Reports.

pierderea în greutate 7 up

În această fază, nivelurile de estrogen sunt scăzute, în timp ce nivelul de testosteron este crescut, ceea ce poate stimula rezultatele antrenamentului în greutate din perioada ta. Un studiu publicat în Pakistan Journal of Biological Sciences în a menționat că greutățile corpului femeilor nu se schimbă semnificativ pe parcursul ciclului menstrual, deși a existat o ușoară creștere chiar înainte de menstruație.

Pierzi în greutate atunci când perioada. Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Exercitarea și pierderea în greutate Chiar dacă nu ardeți mai multe calorii atunci când faceți exerciții fizice, este încă o idee bună să continuați să faceți exerciții fizice.

Vei arde mai multe calorii decât dacă nu faci exerciții fizice.

cum să pierdeți omul de grăsime

Pentru cele mai bune rezultate de pierdere în greutate, va trebui să faceți un amestec de exerciții aerobice și antrenament de rezistență. Exercițiul aerobic arde o cantitate semnificativă de calorii, în timp ce antrenamentul de rezistență creează mușchi, ceea ce îți crește ușor metabolismul. Obțineți de minute de intensitate moderată sau de pierderea greutății scriitorului buzzfeed de exercițiu aerob de intensitate puternică și două sesiuni de antrenament de rezistență pe săptămână, dacă încercați să slăbiți, recomandă Ghidul de activitate fizică pentru americani.

Bacsis Exercițiile cu intensitate moderată pot include mersul rapid, înotul și chiar lucrul în casă.

Pierzi mai multă greutate pe perioadă

Activitățile viguroase includ tenis simplu, sfoară și jogging sau alergare. Beneficiile exercițiului în timpul perioadei Deși s-ar putea să nu arde tone de calorii în plus, există și alte avantaje ale exercițiului fizic în perioada ta. Unele femei devin umflate chiar înainte de începerea perioadelor lor și la începutul perioadei.

Exercițiile fizice ajută la accelerarea trecerii gazelor prin tractul digestiv și minimizează balonarea.

cum să ardeți 2 grăsimi corporale

Acest lucru poate face să pară că pierzi în greutate, deoarece orice greutate suplimentară a apei se îndepărtează, iar stomacul se abate un pic pe măsură ce gazul este eliminat. Poate că acest efect este responsabil de mitul că arzi mai multe calorii în perioada ta. Acestea necesită mai multă energie pentru ca organismul tău să digere și, de asemenea, te ajută să te simți plin.

  1. Cel mai bun supliment de pierdere în greutate fără stimulente
  2. Ce este slăbitul din grăsime?
  3. Cat De Repede Este Bine Sa Slabesti? - Alex Gritts
  4. Fresh articles Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs.
  5. Pierzi greutatea pe care o câștigi în perioada ta? - Sănătate -
  6. CDC informații despre pierderea în greutate Despre nutritie Ai depus multe eforturi pentru a slabi — ai adoptat o alimentatie hipocalorica si ai facut multa miscare, iar cand au aparut rezultatele, te-ai simtit mai bine.

Fibra poate face ca să absoarbă mai puține calorii și, pierzi mai multă greutate pe perioadă asemenea, încetinește golirea stomacului, astfel încât să nu-ți fie foame la fel de repede. Asigurați-vă că nu reduceți prea multe calorii, deoarece acest lucru încetinește metabolismul. Femeile ar trebui să obțină cel puțin 1.

Citițiși