Hiit să ardă grăsime.

Cum de a organiza antrenament cardio pentru a optimiza arderea grasimilor

Admin Atunci când ne dorim să ardem mai multă grăsime și să scăpăm de câteva kilograme nedorite apelăm la antrenamentul de tip cardio și mai exact la alergarea pe bandă sau afară. Trebuie să știi însă că acesta nu este singurul exercițiu de tip cardio pe care îl poți face pentru a-ți sculpta corpul cât mai rapid și mai eficient.

Nici nu este de mirare, având în vedere că este unul dintre cele mai populare tipuri de antrenamente din lume.

Indiferent dacă scopul tău este acela de a scăpa de câteva kilograme acumulate sau de a te menține în formă, antrenamentele cardio reprezintă o componenta esențială a rutinei tale eficiente de exerciții. Așadar întrebarea se pune ce tip de antrenament crezi că ți se potrivește: cardio clasic sau cel cu intervale de intensitate mare HIIT?

Ce este antrenamentul de tip HIIT? High-intensity interval training adică HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică.

Cardio pentru Masa Musculara si Slabire Eficienta

Prin ce se diferențiază aceste antrenamente de cele cardio clasice, pe care le cunoaștem cu toții? Antrenamentul HIIT combină de obicei două tipuri de exerciții — antrenamentul anaerobic și de rezistență.

hiit să ardă grăsime

Aparatele de măsurat sub forma unui ceas de fitness vă vor ajuta să vă determinați ritmul cardiac în timpul antrenamentului. Unul dintre principalele avantaje ale exercițiilor HIIT se referă la faptul că acestea îți oferă posibilitatea de a arde calorii nu doar în timpul exercițiilor, ci și după finalizarea acestora.

Consumul de oxigen de după antrenament influențează considerabil numărul de calorii eliminate în ziua respectivă. Cu cât depui mai mult efort în timpul antrenamentului HIIT, cu atât organismul tău va avea nevoie de mai mult timp, pentru a reveni la starea inițială. Astfel, în tot acest timp, destinat refacerii corpului, vei elimina calorii. Mai trebuie să știi că pentru acest tip de exerciții economisești și timp pentru că sunt mai intense decât cele de tip cardio clasic, necesitând mai mult efort, însă mai puțin timp pentru efectuare.

APLICAȚIA WORLD CLASS

Ce este antrenamentul cardio clasic? Este o formă de exerciții cu intensitate scăzută până la intensitate mare, în funcție de tipul de exercițiu.

  • Не имея инструкций относительно робота, они позволили ему сопровождать Элвина.
  • Оставался лишь один вопрос: что же именно следует Этот вопрос без ответа вывел его из состояния дремотной мечты.
  • Cum de a ajuta copilul să piardă în greutate
  • Ignit3 3 arzător de grăsime

Deoarece organismul are nevoie de suficient oxigen pentru a efectua aceste antrenamenteste considerat un antrenament aerobic. În schimb HIIT include exerciții anaerobice.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Majoritatea oamenilor când aud cuvântul cardio, se gândesc la alergare, dar există o varietate de opțiuni, precum ciclism, schi, înot sau chiar exerciții cu intensitate mai mică, cum este sportul cu caiac. Nu tot cardio-ul e la fel.

hiit să ardă grăsime

Nu orice fel de cardio te ajută să scapi de grăsime și nu orice fel de cardio îți va devora masa musculară. Fie că înoți, mergi pe bicicletă, joci fotbal, faci exercitii pentru masa musculară, sprintezi sau te antrenezi în circuite — sistemul tău cardiovascular lucrează intens, chiar hiit să ardă grăsime celelalte efecte ale antrenamentului pot fi diferite. Care este diferența dintre exercițiile aerobice și anaerobice?

  1. Pierderea de grăsime prin poop
  2. 3 zile fără pierdere în greutate

Exercițiile aerobice hiit să ardă grăsime exerciții intense, care stimulează circulația oxigenului în sânge și sunt asociate cu ritmul de respirație crescut. Exemple sunt alergarea, înotul sau ciclismul. Constau dintr-o scurtă și intensă activitate fizică, cum ar fi sprintul, unde consumul de oxigen depășește aportul său.

  • Deși cardio sau aerobic nu sunt necesare pentru a genera arderea grăsimilor dacă urmați o dietă de tăiere, acestea vor fi cu siguranță capabile să accelereze acest proces.
  • Она только выполняет то, что ее попросили сделать, -- ответил Хилвар.
  • Soția lui bounty hunter a pierdut în greutate
  • Pierde excesul de grăsime burta

Ulterior, corpul este condus de energia stocată în mușchi printr-un proces numit glicoliză. Cea mai ușoară metodă de a-ți imagina diferența dintre cele două este de a te gândi la un sprint și la un maraton.

Ce este antrenamentul High Intensity Interval Training (HIIT)

Sprintul este un efort foarte intens care nu poate fi menținut pentru durate îndelungate de timp. Similar, toate eforturile anaerobe, printre care și ridicatul greutăților, sunt eforturi majore ce durează de la câteva secunde până pe la maxim 2 minute.

hiit să ardă grăsime

Cum poți are mai multe grăsimi? E clar că acest mit e foarte atrăgător.

Căi de a pierde grăsime corporală

De ce să lucrezi din greu când o poți lua ușor și arde mai multe grăsimi? Totuși, dacă crești intensitatea și mai mult până în momentul în care treci de aerob, și revi doar cât ai nevoie pentru a-ți trage sufletul cum se spune în popor și pentru a te reface înainte de a crește iar intensitiatea, rezultatele se vor schimba seminificativ.

De ce? Chiar dacă numărul de calorii arse din grăsimi în timpul antrenamentului nu va fi extrem de mare, vei continua să arzi grăsimi ore în șir după terminarea acestuia. Și aceasta este mai exact diferența dintre antrenamentul de cardio clasic si cel de tip HIIT.

Transformare Totală în 60 de zile Arde 10 grăsimi corporale 30 de zile dieta care te ajuta sa slabesti 10 kg pastila dieta mp Banda de alergare intensă - 30 de minute - 20 de minute; Stepper - 10 minute.

Când te antrenezi foarte intens pentru intervale scurte de timp, generezi energie în mod anaerob adică fără oxigen ajungând într-un deficit, pe care corpul tău va trebui să-l plătească înapoi după terminarea antrenamentului. Pe lângă asta, el va avea nevoie de un surplus de oxigen pentru a reface toate sistemele la starea inițială.

După 12 săptămâni, un grup a participat la antrenamente HIIT regulate de 20 de minute, iar celălalt grup doar la antrenamente cardio clasice de 30 de minute, la primul grup s-a constatat o scădere semnificativă a greutății și a grăsimii viscerale hiit să ardă grăsime cavitatea abdominală. Astfel, aceste constatări sugerează că antrenamentele HIIT pot ajuta oamenii să ardă mai multe calorii într-un timp mai scurt.

2 - Aerobic comun

Antrenamentul HIIT poate fi mai eficient decât alte tipuri de exerciții fizice în reducerea grăsimii abdominale. Prin antrenamentul anaerob ridicat de greutăți, spint-uri, HIIT, etcnu numai că îți menți sau chiar dezvolți masa musculară, dar îți ridici metabolismul și arzi mai multe calorii, ore în șir după terminarea acestuia — chiar și când te uiți la televizor sau dormi. În schimb dacă te rezumi la un antrenament cardio clasic vei consuma calorii doar pe perioada efortului fizic.

De aceea, cea mai bună variantă pentru a-ți modela corpul așa cum îți dorești, este săte bazezi pe antrenamente de tip anaerob pentru cardio.

Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen? Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal. Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament. Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic.

Citițiși