Hiit nu este mai bine pentru pierderea de grăsimi. Pierderea de grăsime vo2max, Ce este efectul afterburn?

hiit nu este mai bine pentru pierderea de grăsimi

foarte rapid mod de a pierde în greutate noua direcție gestionarea pierderii în greutate

HIIT pentru scăderea în greutate: este cu adevărat eficient pentru arderea grăsimilor? Este HIIT eficient pentru pierderea în greutate? Este mai bine să faci HIIT sau cardio clasic pentru pierderea în greutate?

Cum diferă HIIT de cardio la starea de echilibru

Acestea sunt probabil întrebări pe care ți le pui în timp ce citești aceste rânduri Și nu sunteți singura persoană care face obiectul acestor întrebări. Există atât de multe metode și modalități diferite de a arde grăsimi, de a pierde stomacul, de a pierde în greutate coapsele și șoldurile Unii ne sfătuiesc un lucru, alții ne sfătuiesc contrariul Pe scurt, nu mai știm unde suntem.

Dacă nu ați făcut deja: răspundeți la acest mini-test care vă va permite să știți unde vă aflați și să identificați punctele pe care trebuie să le lucrați ca prioritate pentru a obține corpul dorit durata estimată: 1 min.

cum să semnați să pierdeți greutatea în asl cum să pierzi greutatea când obezi

Astăzi vom pune totul împreună. După ce știm ce vom vedea chiar mai jos, HIIT nu va păstra secrete pentru tine. Să începem prin a face o observație: Pentru a slăbi, majoritatea oamenilor apelează la antrenamentul cardio clasic. Adică un efort relativ ușor, dar lung, cum ar fi alergarea timp de o oră, mersul pe bicicletă timp de două ore sau chiar călăreața cu un antrenor eliptic timp de o oră Dar pierde în greutate pentru toate acestea? Problema cu aceste așa-numite sesiuni cardio clasice este că: 1 - Corpul se adaptează: Dacă primele dvs.

Pe măsură ce vă cheltuiți energia în timpul acestor sesiuni de cardio, corpul dvs.

Alternarea intensității ridicate și scăzute a mișcării, exact așa este HIIT

Cu alte cuvinte, va învăța să ofere un efort dat folosind un minim de energie. El este supus unei cheltuieli de energie care nu se oprește și, prin urmare, începe să intre în panică. Apoi va căuta să-și păstreze inversările de grăsime, vitale în caz de foamete, și să se întoarcă către mușchi. Deci, veți pierde mușchi în loc să vă ardeți grăsimea corporală.

Ce este adaptarea la grăsime? Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Cum să îndepărtați burta: reguli de bază, sfaturi, caracteristici și exerciții. Motive pentru a îndepărta stomacul și părțile laterale Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână.

Nu este grozav când vrei un corp sexy, bine format. Veți vedea singur că efectele pozitive asupra pierderii de grăsime sunt limitate. Doar faceți o excursie la sala de sport și constatați că o mulțime de oameni petrec ore în fiecare săptămână pe antrenorul eliptic și totuși nu slăbesc Și HIIT în toate acestea?

Care este consumul maxim de oxigen. Definiția mpc. Exemple de antrenamente eficiente VO2max Efectul afterburn sau arderea grăsimilor post-antrenament hcg diet za Antrenament clasic cardio sau HIIT — care arde mai bine grăsimile?

Ce este HIIT? HIIT High Intensity Interval Training este un antrenament cu interval de intensitate mare care constă în alternarea fazelor foarte intense cu fazele de intensitate mică.

Mai simplu spus: în timpul fazelor de intensitate mare, dați tot sau aproape ce aveți, iar în timpul fazelor de intensitate scăzută, încercați să vă respirați și să vă pregătiți pentru următoarea hiit nu este mai bine pentru pierderea de grăsimi de intensitate ridicată.

Ce este cardio HIIT?

HIIT este mult mai eficient în arderea grăsimilor decât cardio-ul moderat. Un studiu realizat de cercetători de la Universitatea din Ontario a arătat că arzi mai multe grăsimi făcând 4 până la 6 sprinturi de 30 de secunde cu 4 minute de odihnă între fiecare sprint decât mergând o oră pe un covor înclinat care este la fel ca alergatul moderat timp de o oră.

înfășurarea corpului pentru revizuirile privind pierderea în greutate pot arde grăsime într o săptămână

Dacă faci calculele, vei descoperi că este destul de impresionant. Și nu a fost o întâmplare: alte studii au condus la aceleași rezultate. Dar beneficiile HIIT nu se termină aici Înseamnă că arzi mai multe grăsimi în cele 24 de ore sau puțin mai puține de după ședință chiar fără a face nimic.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

HIIT îmbunătățește sensibilitatea la insulină a mușchilor: Îți ajută corpul să asimileze și să folosească mai bine mâncarea pe care o consumi. Astfel, acest aliment va fi asimilat mai mult de mușchii dvs.

slimmarea ceaiului trei frunze pierdere în greutate mankato mn

HIIT crește secreția de hormoni de creștere: Hormonii de creștere ajută la mobilizarea grăsimii corporale și la protejarea mușchilor. Prin urmare, sunt un mare aliat atunci când doriți să ardeți grăsimi în timp ce vă mențineți mușchii. HIIT provoacă o creștere a catecolaminelor: Catecolaminele adrenalină, norepinefrină, dopamină sunt compuși chimici care joacă un rol cheie în arderea grăsimilor.

creșteți metabolismul și arderea grăsimilor povestiri reale de scădere în greutate

HIIT scade apetitul post-exercițiu: Tu ai mai puțin flămând în orele următoare sesiunii dvs. Arzi mai multe grăsimi făcând sesiuni scurte HIIT decât sesiunile lungi de cardio tradițional moderat.

În plus, sesiunile cardio scurte vă ajută să vă păstrați mai bine capitalul muscular și forța. Și spre deosebire de cardio-ul tradițional, corpul tău nu are timp să se obișnuiască cu el, așa că arde totuși atât de multă energie cât lucrezi.

Căi de a pierde grăsime corporală

Durata optimă a unei sesiuni HIIT este de de minute. Dincolo de aceasta, corpul dvs.

Există o mulțime de hype despre cardio HIIT, în principal pentru că se presupune că arde mai multe calorii în mai puțin timp. De fapt, un sondaj global din privind tendințele fitnessului a clasat numărul 1 HIIT atunci când se compară tendințele emergente ale fitnessuluipe baza răspunsurilor a peste 4. Deși ghidurile de activitate fizică recomandă în mod tradițional aproximativ 30 de minute de activitate viguroasă cinci zile pe săptămână pentru a maximiza pierderea de grăsime, experții HIIT susțin că mai puțină mișcare este la fel de eficientă dacă nivelul de intensitate este suficient de ridicat.

În ceea ce privește numărul de sesiuni de antrenament pe săptămână, evitați să depășiți 5 sesiuni pe săptămână. Pe care mașini? Preferă să folosești antrenorul eliptic decât banda de alergat sau bicicleta clasică. Vă face să cheltuiți mai multă energie, deoarece vă conduce să vă folosiți brațele ȘI picioarele.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Frânghia de sărit este de asemenea interesantă. Vâslașul se dovedește, de asemenea, un exercițiu bun. Cum să te antrenezi în HIIT?

mese pentru arderea grăsimilor burta ușor de câștigat greu de pierdut

După cum ai înțeles, o sesiune HIIT constă în alternarea fazelor de intensitate mare cu fazele de intensitate mică. Aceasta este singura regulă de urmat.

Adaptare la pierderea de grăsime

De acolo, putem proceda în diferite moduri, de exemplu: - 20 de secunde de efort ușor, urmat de 10 secunde de efort intens, urmat de 20 de secunde de efort ușor, urmat de 10 secunde de efort intens, Aici, am luat un raport 1: 2 între fazele de intensitate mare și fazele de intensitate mică. Dacă doriți să o faceți mai dificilă, puteți opta modalități dovedite de pierdere în greutate un radio 1: 1, care rezultă, folosind exemplele de mai jos, ca: - 10 secunde de efort ușor, urmat de 10 secunde de efort intens, urmat de 10 secunde de efort ușor, urmat de 10 secunde de efort intens, Vă puteți adapta sesiunile după cum doriți.

HIIT pentru slăbit - ultimul cuvânt: HIIT vă permite să ardeți grăsimile eficient, păstrându-vă în același timp mușchii și reducându-vă apetitul spre deosebire de cardio-ul clasic. Prin urmare, acest tip de antrenament trebuie luat în considerare dacă doriți să slăbiți eficient.

Ce este de fapt cardio și când vorbim despre antrenamentul HIIT?

Ți-am pregătit un al doilea articol, în care vom vorbi despre 21 de exerciții cheie de hiit nu este mai bine pentru pierderea de grăsimi acasă pentru un corp subțire și sculptat. Aceste exerciții, nu le veți face într-o singură sesiune ar fi prea lung și prea obositorle veți distribui pe 3 sesiuni pe săptămână. Aceste exerciții, sunt puțin diferite de cele pe care obișnuim să le găsim pe web și acest lucru nu este degeaba, deoarece majoritatea antrenamentelor de făcut acasă pe care le găsim pe web au un dezavantaj major.

Și cireașa de pe tort: le poți face oriunde, mai ales în vacanță.

Citițiși