Cum să vă tăiați și să pierdeți grăsimile, Cum să faceți să pierdeți grăsimea strânsă.

cum să vă tăiați și să pierdeți grăsimile

Vestea bună: Deși nu este întotdeauna ușor, este total posibil să pierzi grăsime și să câștigi mușchi în același timp.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA DIN BURTĂ ȘI PICIOARE - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Este nevoie doar de puțină răbdare și planificare. Înțelegerea pierderii în greutate față de pierderea de grăsime Pierderea în greutate este exact cum sună: înseamnă că numărul de pe cântar este din ce în ce mai mic.

Prin urmare, dacă pierdeți în greutate, ați putea pierde grăsime sau masa corporală slabă.

cum să vă tăiați și să pierdeți grăsimile cum să pierdeți în greutate în jurul meu

Calea tradițională pentru pierderea grăsimii corporale este deficitul caloric prin dietă și exerciții fizice. De luat masa? Pierderea de grăsime nu este la fel ca pierderea în greutate. Și dacă doriți să păstrați sau să câștigați mușchi în timp ce pierdeți grăsime, aveți nevoie de o abordare foarte vizată. Cum să pierzi grăsimea în timp ce menții și construiești mușchii Menținerea și construirea mușchilor în timp ce pierde grăsime necesită aproape același lucru ca și pierderea de grăsime: trebuie să mănânci o dietă echilibrată și să faci mișcare regulată, încorporând antrenamentul de forță în rutina ta de antrenament.

Acestea sunt rutine consistente pe care le puteți încerca să le mențineți zilnic. Cu alte cuvinte, vrei să te gândești dincolo de o dietă moft care promite rezultate rapide. Și nu uitați aceste sfaturi suplimentare: Nu mai crede că mâncarea este dușmanul Un deficit caloric nu înseamnă a mânca cât mai puțin posibil. Oferă-ți o pauză Exercițiul regulat poate fi esențial pentru pierderea grăsimii și menținerea mușchilor, dar asta nu înseamnă că ar trebui să lucrați până la os.

Odihna este la fel de esențială.

cum să vă tăiați și să pierdeți grăsimile ritalin vă provoacă să pierdeți în greutate

Potrivit lui Upton, antrenamentul excesiv și împingerea dvs. De asemenea, doriți să vă asigurați că dormiți suficient și că lucrați la reducerea nivelului de stres.

cum să vă tăiați și să pierdeți grăsimile cele mai bune trucuri de slăbire

Introduceți cardio-ul Exercițiul aerob este esențial pentru pierderea grăsimii, dar nu trebuie să însemne o clasă zilnică HIIT. Antrenamentele de intensitate ridicată pot fi desigur, dar antrenamentele cu impact redus și intensitate redusă pot fi la fel de benefice.

Mai mic este mai bun

Aveți nevoie de câteva idei? Bazilian recomandă plimbări lungi, jogging, alergare, ciclism, dans, Zumba, cardio box, înot, canotaj și sărituri pe coardă. Acest lucru ajută, de asemenea, la creșterea receptivității celulelor la administrarea zahărului din sânge și la sensibilitatea la insulină, care poate ajuta la arderea întregii grăsimi și nu la depozitarea grăsimilor la nivel fiziologic.

Cu alte cuvinte? Puteți mânca mai mult și puteți pierde în continuare. Scopul final!

Schimbă-ți dieta

Când intrați într-o rutină de antrenament de forță, doriți să schimbați lucrurile în mod constant, mai degrabă decât să top 5 moduri de a arde grăsime într-un model. Upton spune că posibilitatea atâtor variabile este ceea ce vă ajută să vă provocați corpul și să progresați. Și nu vă concentrați doar pe o parte a corpului - pierderea țesutului adipos nu funcționează.

Nu vă fie frică de greutățile grele Șterge ganterele alea de 2 kilograme. Ridicarea greutății este esențială, spune Upton, deoarece creșterea greutății stimulează mai bine creșterea musculară necesară pentru îmbunătățirea compoziției corpului.

  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA îN TIMP CE PĂSTREZI MUȘCHII - HEALTHS -
  • Modalități de a reduce grăsimea din corp | Sfaturi | June
  • Cum să pierdeți greutatea în florența italia
  • Băuturi pentru a face u pierde în greutate
  • Pierdere în greutate muștiuc

Pentru cei cum să vă tăiați și să pierdeți grăsimile sunt noi la haltere, Upton recomandă să începeți prin a efectua antrenamente pe tot corpul de trei ori pe săptămână și urmând principiul de antrenament de bază al supraîncărcării progresive.

Dacă nu provocați în mod constant corpul și îi oferiți noi stimuli la care să se adapteze, atunci acesta nu va crește și nici nu se va îmbunătăți.

cum să vă tăiați și să pierdeți grăsimile pierdere în greutate tip mare

Exercițiile compuse includ mișcări, cum ar fi genuflexiuni, impasuri și trageri. Ea subliniază că sunt ideale și pentru oricine se grăbește, deoarece lucrează atât de repede din corpul tău. Ia-o usor Ești încântat de noul tău program de antrenament, așa că mergi foarte greu, foarte repede Faceți din recuperare o prioritate A-ți permite corpul să-și revină după toate aceste lucrări nu ar putea fi mai important.

Upton spune că a dormi suficient este vital pentru procesul de recuperare, remarcând legătura dintre somnul slab și creșterea în greutate. O dietă echilibrată care constă din trei mese și două sau trei gustări satisfăcătoare este esențială. În același timp, trebuie să aveți un deficit caloric pentru a pierde grăsime. Bazilian recomandă concentrarea asupra proteinelor slabe, cum ar fi fructele de mare, păsările de curte, laptele, iaurtul, fasolea, nucile și semințele.

Glucidele sunt prietenul tău Repetați după noi: carbohidrații nu sunt dușmanul.

Citițiși