Cum să ardeți grăsimea ca un culturist. Ardeți cel mai gras, construiți cel mai mult mușchi

Ardeți cel mai gras, construiți cel mai mult mușchi - Culturism

Folosiți acest program de pregătire de o lună pentru a vă sfărâma rapid!

Sponsorizat de: Când vine vorba de arderea grăsimilor corporale, dieta și cardio sunt cu siguranță importante, dar modul în care te antrenezi poate avea un impact uriaș asupra keto regime exemple de grăsime pe care o scade. Există cinci variabile principale de antrenament pe care le puteți manipula pentru a crește cantitatea de grăsime pe cum să ardeți grăsimea ca un culturist o ardeți la ridicarea greutăților.

Dacă încorporați aceste variabile în mod corespunzător, veți avea un program de antrenament care arde simultan grăsimea în timp ce construiți mușchi slabi și rezistență.

Mai jos, veți găsi programul meu de antrenament Feel the Burn, care va maximiza potențialul de atenuare a grăsimii corpului. Ardeți Variabila 1: Selectarea exercițiilor Cercetările sugerează că, în comparație cu exercițiile de mașină sau cu mișcări de izolare cu o singură articulație, exerciții multiple de greutate liberă, precum ghemuțe, presă de banc, presă de umeri și cum să ardeți grăsimea ca un culturist îndoite maximizează numărul de calorii arse.

Acest lucru se datorează probabil faptului că exercițiile cu mai multe articole folosesc mai multe grupuri de mușchi, inclusiv mușchi de asistență și stabilizator, cum ar fi mușchii triceps, umăr și spate, care ajută la o mișcare, cum ar fi presa de bancă. Cu cât folosiți mai mulți mușchi, cu atât ardeți mai multe calorii. Un studiu prezentat la reuniunea anuală a Asociației Naționale de Forță și Condiționare din a arătat că subiecții au ars cu aproximativ 50 la sută mai multe calorii făcând ghete de barbell decât atunci când făceau prese pentru picioare.

Să mă usuc ca culturist

De asemenea, dacă unul dintre obiectivele dvs. Un studiu brazilian a descoperit că subiecții care efectuează bucle de barbell în picioare au demonstrat o creștere a frecvenței cardiace cu 10 la sută în comparație cu cei care fac buclele predicatoare așezate.

Cum sa pierzi din tesutul adipos fara a pierde din masa musculara joi, 22 ianuarie Se poate vorbi despre pierdere din greutate si despre scaderea tesutului adipos. Atunci cand oamenii vorbesc despre pierdere din greutate, se refera de obicei la pierderea grasimii, deoarece cu siguranta nu doresc sa piarda din masa musculara. Muschiul este un tesut metabolic activ — este locul unde grasimile sunt arse. De asemenea, muschii dau forma trupului. Prin urmare, cand femeile vorbesc despre tonifiere sau modelare corporala, se refera de fapt la muschi.

În mod rezonabil, se poate aștepta ca o frecvență cardiacă mai mare să conducă la arderea caloriilor mai mare. Aceasta înseamnă că fiecare exercițiu pe care îl faceți trebuie să stea în picioare? Desigur că nu.

Cum sa pierzi din tesutul adipos fara a pierde din masa musculara

Doar ține cont de exerciții care pot fi făcute atât pe scaun, cât și în picioare, cum ar fi buclele cu gantere și presele pentru umeri și optează pentru varianta în picioare atunci când cauți cel mai mare fiulițele de pierdere în greutate de ardere a grăsimilor. Variabilă 2: seturi grele ard mai multe calorii Ei bine, acest lucru este parțial adevărat. Pe de altă parte, mai multe studii au arătat că atunci când ridicați greutatea mai mare pentru mai puține repetări, puteți arde mai puține calorii în timpul antrenamentului, dar veți arde mult mai multe calorii atunci când antrenamentul va fi încheiat și vă continuați ziua.

De fapt, cercetările au arătat că atunci când te antrenezi cu greutăți mari care te limitează la 6 repetări pe set, creșterea ratei metabolice pentru două zile complete după antrenament este mai mult decât dublul impulsului de la utilizarea greutăților mai ușoare care îți permit să completezi 12 repetări pe set. Deci, ce să faceți: Ridicați greu sau mergeți ușor? Răspunsul este, amândoi!

cum să ardeți grăsimea ca un culturist

Acest program vă oferă tot ce este mai bun din ambele lumi, folosind greutate grea pentru mai puține repetări la unele exerciții și greutate foarte ușoară pentru repetări mari la altele.

De asemenea, s-a demonstrat că exercițiile de rep-rap stimulează rata metabolică după încheierea unui antrenament.

Muschi vs Grasime

În antrenamentele de mai jos, v-am făcut să începeți fiecare grup de mușchi major, cu antrenament exploziv-rep, cum ar fi push-up-uri de putere și prese de umăr de bandă, pentru a obține beneficiile de ardere a grăsimilor ale repetărilor rapide.

Pentru toate exercițiile de bandă, veți efectua repetiții cât mai rapid și explozibil.

Sus Antrenamentul trebuie sa ramana intens, chiar si in acesta perioada in care se doreste eliminarea tesutului adipos. Veti putea sa va antrenati puternic chiar si in conditiile in care aportul caloric general este redus, cu conditia ca aportul carbohidratilor sa fie suficient incat sa sustina desfasurarea efortului fizic. Este recomandat ca in programul de antrenament sa fie introduse cateva sedinte de antrenament cardiovascular aerobicde ori pe saptamana. Ideal ar fi ca exercitiile aerobice sa fie efectuate in zile diferite sau cel putin in alt moment al zilei fata de antrenamentul de forta, astfel incat sa nu interfere la nivel de consum energetic si de nutrienti. Sedintele vor avea o durata de de minute si vor consta in exercitii.

Chiar dacă a te înclina este o prioritate ridicată pentru tine, totuși nu trebuie să renunți la puterea ta. Puteți încă să vă antrenați greu și să ardeți mai multe calorii în sală - și după ce plecați.

Doar asigurați-vă că vă mențineți perioadele de odihnă sub 1 minut. Perioadele scurte de odihnă îți vor afecta puterea într-o oarecare măsură pe seturi succesive, dar vei plăti cu greutatea suplimentară pe care o vei putea pierde.

Feel the Burn oferă suporturi de 30 de secunde pe seturi drepte, cu greutăți ușoare. Ardeți varianta 5: dezlănțuiți supersetele!

Cum sa pierzi din tesutul adipos fara a pierde din masa musculara | Despreculturism

Supersetele implică efectuarea a două exerciții din spate, fără a vă odihni între ele. Cercetătorii de la Universitatea Syracuse au avut subiecți de sex masculin efectuarea a două antrenamente care au inclus exerciții toracice, spate, biceps, triceps, quad și hamstring.

Este antrenor personal și instructor de fitness din Acest articol conține 12 referințe, care pot fi găsite în partea de jos a articolului. În acest articol: Urmărirea unui plan Schimbarea dietei Schimbarea articolelor legate de rutină Resurse Dacă doriți să vă uscați ca culturist, scopul este să ardeți grăsimi, păstrând în același timp masa musculară. Pentru a face acest lucru, trebuie să reduceți numărul de calorii pe care le consumați, astfel încât corpul dvs. Acest proces este anormal pentru culturisti, deoarece aceștia mănâncă de obicei o cantitate mare de calorii, astfel încât să poată construi mai multă masă musculară.

Prima dată, subiecții au efectuat seturi drepte cu o pauză de 1 minut între seturi. A doua oară, aceștia au urmat abordarea de tip superperset.

cum să ardeți grăsimea ca un culturist

În antrenamentul Feel the Burn, folosesc superseturi pentru fiecare grupă musculară importantă. Simțiți antrenamentul de ardere Urmați acest program de antrenament timp de săptămâni. Și din moment ce nu te poți antrena ca un profesionist și să mănânci ca un porc pentru a pierde grăsimea corporală, nu uita să urmezi o dietă bună în timp ce urmezi acest plan.

CUM CULTURISTII PIERD GREUTATEA RAPID - CUM SĂ CÂȘTIGI MUȘCHI - 2021

Ați putea fi, de asemenea, interesat de postul intermitent, stilul meu preferat de a mânca. Faceți toate cele patru antrenamente consecutiv pe parcursul a patru zile.

  • CUM CULTURISTII PIERD GREUTATEA RAPID - CUM SĂ CÂȘTIGI MUȘCHI -
  • Cum să obțineți mușchi și să ardeți grăsimi în același timp Omul de vârf
  • Ardeți cel mai gras, construiți cel mai mult mușchi - Culturism
  • În lumea exterioară, poate părea de parcă culturistii posedă genetici norocoase sau cumva sfidează regulile de pierdere în greutate.
  • Forum de arte marțiale, sporturi de contact, culturism, fitness, sănătate Forum de opinie arte marțiale, sporturi de contact, culturism, fitness, sănătate Nu pot arde grăsimea de pe părțile laterale ale burții Nu pot arde grăsimea de pe părțile laterale ale burții Mesaj de da »16 Mar Ei bine, am o problemă în acest moment, sunt în faza de volum, prin urmare, nu țin regim, dar am totul bine în corp, cu excepția părților laterale ale burții, am prea multă grăsime acumulată și nu pot să o cobor, fac abs oblice și nimic alerg de 3 ori în săptămână și nimic Mănânc cu conținut scăzut de grăsimi și nu pot face nimic?
  • Muschi vs Grasime

Odihnește-te în a cincea zi, apoi începe din nou în a șasea zi și continuă în acest mod. Referințe Tower, D.

cum să ardeți grăsimea ca un culturist

Citițiși