Consumer revizuiește suplimentele privind pierderea în greutate,

consumer revizuiește suplimentele privind pierderea în greutate

Iata cum sa cresti nivelul de testosteron in mod natural 1.

Semnal de alarmă! Medicamente ascunse în aproape 50 de suplimente alimentare, vândute pe Amazon și eBay Aproape 50 de suplimente alimentare vândute pe Amazon și eBay conțin ingrediente farmaceutice active. Inclusiv unele medicamente eliberate pe bază de rețetă, care nu sunt declarate pe etichetă și ar putea prezenta riscuri grave pentru consumatori.

Slabeste Exista o legatura puternica intre cresterea in greutate si dezechilibrul hormonal. Nivelurile scazute de testosteron tind sa creasca grasimea corporala, care la randul sau creeaza un dezechilibru hormonal suplimentar prin cresterea conversiei testosteronului in estrogen. Pierderea kilogramelor in exces va va ajuta sa cresteti nivelul de testosteron. Cea mai buna abordare este de a lucra pentru a pierde 1 pana la 3 kilograme de grasime pe saptamana.

Incercati sa nu reduceti brusc aportul de calorii atunci cand incercati sa pierdeti grasime corporala. Daca corpul tau intra in modul de infometare sau supravietuire, va inceta sa mai produca testosteron. Cel mai sanatos mod de a mentine o greutate sanatoasa este prin dieta bine echilibrata si exercitii fizice regulate.

Suplimentar ma i citeste si Cum sa slabesti 10 kg intr-o luna: Plan de dieta de 30 de zile pentru slabit 2.

sfaturi reale pentru a pierde în greutate rapid

Fa sport Exercitiile fizice regulate ajuta la cresterea testosteronului la barbatii cu niveluri scazute. De asemenea, stimuleaza energia si rezistenta si va va ajuta sa dormiti mai bine.

In plus, iti scade sansele de a fi supraponderal, ceea ce contribuie la scaderea testosteronului. Ridicarea de greutati este cea mai eficienta forma de exercitiu pentru cresterea nivelului de testosteron. Pentru cele mai bune rezultate, ridicati greutati mai grele cu mai putine repetari. Ramaneti cu exercitii de ridicare a greutatii, cum ar fi presele pe banca, genuflexiunile, presele pentru umeri.

Faceti exercitii de ridicare a greutatilor timp de 30 de minute, de 4 sau 5 ori pe saptamana. Antrenamentul de intensitate ridicata este o alta forma de exercitiu care poate creste in mod activ nivelul de testosteron.

Aceasta implica exercitii fizice in rafale scurte si intense, urmate de exercitii mai usoare de recuperare. Puteti face acest tip de exercitii pe banda de alergat, antrenorul eliptic sau in piscina, de exemplu. Incorporeaza antrenamentele cardio in rutina de exercitii de cateva ori pe saptamana.

Related posts

Alergatul, inotul sau alte exercitii aerobice sunt utile pentru a pierde in greutate. Nu va antrenati prea mult, deoarece poate provoca o scadere a nivelului de testosteron.

pierdere în greutate oops

Pentru a profita de beneficiile exercitiilor fizice, acordati-i corpului timpul necesar pentru a-si reveni intre antrenamente. In caz contrar, regimul de exercitii ar putea avea un efect negativ asupra nivelului de testosteron.

STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS

Cel mai bine este sa lucrezi cu un antrenor pentru a invata forme adecvate de exercitii si pentru a dezvolta un plan care sa se potriveasca stilului tau de viata si tipului de corp. Somn adecvat Potrivit unui studiu publicat in Journal of the American Medical Association inreducerea somnului reduce drastic nivelul de testosteron al unui tanar sanatos. In plus fata de scaderea productiei de testosteron, lipsa somnului creste cantitatea de cortizol hormonul stresuluiiar nivelurile ridicate de cortizol influenteaza si nivelurile de testosteron.

Deci, somnul de calitate in fiecare seara.

cenovis fat burn review

Potrivit Fundatiei Nationale a Somnului, barbatii adulti au nevoie in general de 7 pana la 9 ore pe noapte. Pentru a va imbunatati calitatea somnului, opriti toate computerele si aparatele electronice cu 1 ora inainte de culcare, evitati bauturile cu cofeina seara tarziu, faceti o meditatie inainte de culcare, faceti un dus fierbinte inainte de culcare si mentineti o ora de culcare regulata. Daca aveti probleme cu somnul, discutati cu medicul dumneavoastra. Reduceti stresul Stresul ridicat este, de asemenea, asociat cu un nivel scazut de testosteron.

De asemenea, va afecteaza somnul, care, la randul sau, va afecteaza nivelul de testosteron. In plus, hormonul de stres cortizol consumer revizuiește suplimentele privind pierderea în greutate face sa castigi grasime pe burta si excesul de greutate inseamna mai putin testosteron. Daca stresul este motivul nivelului scazut de testosteron, singura solutie este oprirea stresului. Exista multe modalitati de a controla stresul.

Efectuati exercitii de respiratie profunda. Faceti meditatie si yoga timp de 20 de minute zilnic. Faceti-va timp pentru muzica, arta sau alte hobby-uri care va plac. Invatati sa identificati factorii stresanti si sa ii evitati. Organizati-va activitatile zilnice intr-un mod sistematic si realist pentru a va gestiona timpul cu intelepciune.

Navigare în articole

Pastrati o atitudine pozitiva, realista. Petreceti timp cu oamenii pe care ii iubiti. Daca nu va puteti gestiona stresul, discutati cu un consilier sau urmati un curs de management al stresului. Mancati grasimi sanatoase La fel ca vitaminele si alte minerale, corpul dumneavoastra necesita grasimi sanatoase pentru o functionare optima. Grasimile Omega-3 sunt grasimi sanatoase care va pot ajuta sa va cresteti nivelul de testosteron.

Puteti gasi grasimi omega-3 in nuci, avocado, ulei de nuci neincalzit, peste, galbenusuri, masline si ulei de masline. Grasimile mononesaturate au un efect direct asupra nivelului de testosteron. Alunele, untul de arahide, uleiul de palmier si uleiul de canola contin acest tip de grasime.

Optimizeaza-ti nivelurile de vitamina D Persoanele cu testosteron scazut au adesea deficit de vitamina D. Un studiu din realizat de Hormone and Metabolic Research a constatat ca barbatii sanatosi si supraponderali implicati intr-un program de reducere a greutatii au experimentat o crestere a nivelului de testosteron dupa ce au primit vitamina D in fiecare zi timp de un an.

Expunerea regulata la soare este cel mai bun mod de a va optimiza nivelurile de vitamina D. Bucurati-va de lumina soarelui devreme timp de 10 pana la 15 minute pe zi. Acest lucru va mld slimming procesul de producere a vitaminei D. In plus, mancati alimente bogate in vitamina D, cum ar fi pestele gras, laptele fortificat, cerealele fortificate, branza, ficatul si ouale.

  • Masculin care încearcă să și piardă grăsimea de burtă
  • Coliderii de pierdere a grăsimilor
  • Pagina principala Adevărul despre ceaiul verde pentru slăbit Este considerat un arzător de grăsimi și un remediu pentru afecțiuni precum cancerul și bolile de inimă.
  • Pierdere în greutate s
  • Pierderea în greutate — 3 obstacole psihologice Afirmații pentru pierderea de grăsime Primul pas.
  • Virginica Barabaş Prof.
  • Poate skateboarding ul să vă ajute să pierdeți în greutate
  • Pierde greutatea mobilitate limitată

De asemenea, puteti lua un supliment de vitamina D pentru a va creste nivelul de testosteron. Inainte de a incepe un supliment, consultati-va medicul. Despre deficitul de vitamina D poti citi cum să pierzi grăsimea coapsei exterioare 13 Boli cauzate de deficitul de vitamina D: dementa, diabet, depresie, cancer si multe altele 7.

Mai multe produse de pe eBay și Amazon conțin ingrediente farmaceutice nedeclarate

Consumati mult zinc Mineralul zinc este important pentru producerea de testosteron, iar deficitul de zinc poate duce la scaderea nivelului de testosteron. Consumul unei diete sanatoase este cel mai bun mod de a creste aportul de zinc.

Mancati alimente precum carne rosie, peste, stridii, crab, lapte, branza, fasole, nuci si iaurt sau chefir. Daca decideti sa utilizati un supliment de zinc, respectati o doza mai mica de 40 mg pe zi, care este limita superioara recomandata pentru adulti. Conform liniilor directoare dietetice ale Institutului National de Sanatate NIH Office of Dietary Supplements, un barbat adult ar trebui sa primeasca 11 mg de zinc in fiecare zi.

burner nou de grăsime

Consultati intotdeauna un medic inainte de a lua un supliment. Prea mult aport consumer revizuiește suplimentele privind pierderea în greutate zinc poate interfera cu capacitatea organismului de a absorbi alte minerale, in special cupru. Reduceti bautura Un articol publicat de Institutul National al NIH pentru abuzul de alcool si alcoolism revizuieste cercetarile privind efectul consumului de alcool din partea sistemului endocrin implicat in reproducerea masculina.

Va ajuta ceaiul verde cu pierderea în greutate?

Aceasta revizuire a concluzionat ca efectele nocive ale alcoolului asupra reproducerii sunt mediate la toate cele trei niveluri ale unitatii de reproducere masculina: hipotalamusul, hipofiza si testiculele. In acelasi timp, consumul excesiv de alcool are un impact direct asupra hormonilor cheie, inclusiv a testosteronului. Pentru a mentine un numar sanatos de testosteron, urmariti cu atentie cat de mult beti.

Barbatii nu ar trebui sa bea mai mult de unitati pe zi. O unitate de alcool este de aproximativ o cantitate mica de bauturi spirtoase, ½ halba de bere slaba sau ½ pahar standard de vin. Mai mult, barbatii ar trebui sa incerce sa aiba cel putin 2 zile fara alcool in fiecare saptamana.

Citițiși